ItPlace Eshop

Neslibujeme e-shop do 15 minut. Ani do 24 hodin. Zato slibujeme e-shop s vysokou konverzí, e-shop, který ušetří náklady, e-shop, který přinese další zisk a výrazně zjednoduší a urychlí Vaši práci. E-shop upravíme na míru Vašemu portfoliu produktů, cílovému segmentu trhu, Vaší klientele. Nabízíme efektivní řešení, které univerzální e-shopy „do 24 hodin“ nemohou ze své podstaty pokrýt. Navíc s výhledem, že investice se Vám do dvou měsíců vrátí zpět.

E-shop jsme navrhli tak, aby vyhovoval našim vlastním podnikatelským činnostem. Hledali jsme místa, kde by se dalo ušetřit, i místa, kde by se dalo vydělat více. Chceme se o naše zkušenosti a obchodní know-how podělit s Vámi.

Chcete, aby Vám e-shop vydělával o několik desítek tisíc měsíčně více než konkurenci?

ItPlace E-shop umožňuje 5 způsobů jak toho dosáhnout:

  1. Zautomatizováním procesů při provozu e-shopu můžete platit méně zaměstnanců
  2. Díky vyššímu konverznímu poměru budete mít více objednávek
  3. Díky komplexnosti řešení nemusíte zbytečně dokupovat další software
  4. Další zdroje zisku můžete vybudovat s minimálními náklady
  5. Díky pokročilým funkcím můžete být o krok před konkurencí

Zautomatizováním procesů při provozu e-shopu můžete platit méně zaměstnanců

Chcete-li ušetřit na mzdách, nesnižujte platy, ale počet pracovních míst nutných k provozu e-shopu.

ItPlace E-shop nahrazuje neefektivní ruční zpracování údajů. Na zpracování 1 000 objednávek měsíčně potřebujete obvykle 1 pracovní sílu. Naše řešení umí mnoho procesů při provozování e-shopu udělat rychleji než zaměstnanci. S ItPlace to zvládne sám počítač, ušetřené investice do pracovní síly můžete vložit třeba do reklamy nebo na rozšíření sortimentu.

Kde e-shop ušetří práci?

  • systém doobjednávání – flexibilní a okamžité reagování na poptávku a objednávky, sklad je vždy připraven na zákazníky
  • párování bankovních výpisů – automatické zpracování bankovních výpisů a párování plateb s objednávkami
  • integrace se systémy přepravců – export a import informací o zásilkách, informace předávány zákazníkovi
  • integrace s účetním systémem – export do účetních systémů
  • hromadné zpracování objednávek – zpracování objednávek hromadně, tisk dokumentů hromadně, s možností filtrace tisku

Díky vyššímu konverznímu poměru budete mít více objednávek

Základním krokem k většímu zisku je přesvědčení většího množství zákazníků, kteří náš e-shop navštíví, ke koupi našich produktů.

Systém ItPlace E-shop je vyvinut tak, aby zákazníci nejen přišli do e-shopu a prohlédli zboží, ale skutečně nakoupili. Tzv. konverzní poměr (ukazatel počtu návštěvníků, kteří si nakonec zboží u nás objednali) je v případě ItPlace E-shop až o 6 % vyšší než standardní e-shop řešení. Takového výsledku dosahujeme třemi změnami:

Nabízíme řešení na míru
Pro zvýšení konverzního poměru je bezpodmínečně nutné přizpůsobit grafiku, text i samotný software (např. strukturu katalogu produktů) sortimentu i cílovému segmentu trhu. Jinak musí vypadat e-shop s nářadím, jinak e-shop s travními semeny. Dokonce jinak musí vypadat e-shop se zdravotními pomůckami pro lékaře a zdravotníky, jinak e-shop se zdravotnickými pomůckami pro pacienty a laiky. Proto nenabízíme univerzální řešení, ale vždy přistupujme ke každému klientovi individuálně.
Vyzkoušeli jsme systém na vlastní kůži
Chtěli jsme, aby e-shop řešil běžné problémy z praxe. Sami proto provozujeme vlastní internetový obchod založený na ItPlace E-shop. Všechny funkce jsme tedy na reálných zákaznících otestovali za Vás.
Nechceme, aby Vám zákazníci utíkali ke konkurenci
Napojili jsme na e-shop propracovaný systém skladové evidence a automatického doobjednávání zboží od dodavatelů. E-shop tak automaticky hlídá, abyste vždy na skladě měli plné stavy zboží, a tedy dostatečnou rezervu pro pokrytí všech objednávek. Stav skladu se zobrazuje vždy u daného zboží v katalogu produktů. Díky tomu nebudou zákazníci utíkat ke konkurenci, protože nemáte požadované produkty zrovna skladem.

Díky komplexnosti řešení nemusíte zbytečně dokupovat další software

Ujistěte se, že pro správné fungování e-shopu a celého podnikání nebudete potřebovat další software, který mnohá e-shop řešení opomíjejí.

ItPlace E-shop doplňuje samotný e-shop skladovou evidencí a systémem pro objednávání zboží od dodavatelů. Žádný další software nebudete muset dokupovat. Celý systém je navíc kompatibilní s účetními programy i softwarovými aplikacemi přepravců.

Jak systém vypadá?

  • e-shop s pokročilými funkcemi
  • skladová evidence propojená s e-shopem
  • systém automatického doobjednávání zboží od dodavatelů
  • integrace s účetním systémem i s aplikacemi přepravců

Další zdroje zisku můžete vybudovat s minimálními náklady

Určitě najdete ve svém portfoliu produktů segment, který má potenciál produkovat další zisk.

Při navrhování ItPlace E-shop jsme počítali s dalším rozšiřováním Vašeho podnikání, proto jsme do systému zabudovali možnost vytvořit dceřinné e-shopy, které s hlavním e-shopem mohou sdílet řadu funkcí, např. skladovou evidenci nebo slevy. Na druhou stranu ale mohou dceřinné e-shopy samostatně určovat vlastní cenu prodávaného zboží a mít vlastní databázi zákazníků.

V zásadě toho můžete využít dvojím způsobem:

  1. Za minimálními dodatečné investice můžete vytvořit dceřinné e-shopy, třeba právě zaměřené na vybrané zajímavé produkty ze základního sortimentu. Pro ty tak vytvoříte specializovaný e-shop, který bude specifičtěji zaměřen na určitý segment trhu.
  2. S minimálními náklady můžete vytvořit síť dceřinných e-shopů, které budou spravovat Vaši obchodní partneři. Propojením obou systémů bude prodej pro obě strany přehlednější a jednodušší.

Díky pokročilým funkcím můžete být o krok před konkurencí

Konkurenční boj vyhrává ten, kdo nabídne zákazníkovi více. ItPlace E-shop je moderní řešení, které využívá všech současných kanálů pro propagaci a úspěšný prodej.

Jak jsme e-shop modernizovali?

  • Sledování cen konkurence
  • Získávání zpětné vazby od zákazníků napojením e-shopu na Heuréku
  • Využití potenciálu novodobých sociálních sítí (př. Facebook)

Jaké součásti e-shopu považujeme za naprosto samozřejmé?

Pokročilý katalog produktů

Katalog produktů zobrazuje nadefinované produkty. Každý produkt se může skládat z jednoho či více různých zboží. Je tedy možné dělat balíčky různých zboží nebo prodávat více kusů zboží jako jeden produkt. Zboží se skládá z jednotlivých jeho variant – SKU.

Struktura katalogu produktů je vždy navržena s ohledem na potřeby daného e-shopu. Součástí dodávky e-shopu je navržení optimální struktury katalogu produktů. Ta může mít různý počet úrovní a počet položek v jedné úrovni. V jednotlivých kategoriích lze třídit zboží podle zvolených parametrů (např. výrobce) a dále řadit podle oblíbenosti, ceny, názvu atd.

Další funkce:

Zobrazování skladovosti
Díky propojení s modulem skladové evidence se u produktů v katalogu zobrazuje jejich skladovost – skutečný počet produktů k dispozici, tedy počet produktů na skladě mínus počet produktů rezervovaný pro nevyřízené objednávky.
Maržovost produktů
Pro vybrané období modul zobrazí seznam produktů seřazený podle absolutní velikosti marže. Pro jednotlivá zboží je pak možné sledovat vývoj nákupních cen a velikosti marží na jednotlivých objednávkách. Výborný nástroj pro e-shop, který pomáhá identifikovat důležité produkty.

Skladová evidence

Skladová evidence je jedním z nejpropracovanějších modulů ItPlace E-shopu. Obsahuje informace o veškerých SKU (variantách zboží) v systému.

Nejdůležitější funkce:

  • naskladňování zboží
  • možnost zadat pořizovací a režijní cenu dodávky (ta se rozpočítává do celkové pořizovací ceny)
  • opravení hodnoty skladu (např. při přechodu na DPH)
  • vyskladnění zboží
  • automatické vyskladnění při vyřízení objednávky
  • zobrazení hodnoty skladu ve skladových cenách

Doobjednávání skladu

Pro každé SKU je evidován počet kusů na skladě, počet kusů, které jsou rezervované pro nevyřízené objednávky, a počet kusů na cestě. Při vytvoření nové objednávky zákazníkem je proveden tento výpočet. Pokud je zboží na skladě, je pro tuto objednávku zarezervováno. Pokud zboží na skladě není, vytvoří se automaticky doobjednávka zboží u dodavatele.

Další možností jak vytvořit doobjednávku je simulace. Systém sám navrhne optimální skladovost vybraného zboží na základě nastavených parametrů. Obrovskou výhodou simulace je, že umožňuje minimalizovat prostředky, které firma vynaloží za málo obrátkové zboží. Doobjednávky dodavatelům je též možné vytvářet ručně.

Jednoduchá administrace obsahu stránek

Veškerý textový obsah stránek lze administrovat. Lze nastavit titulek každé stránky, URL i samotný text.

  • slovník pojmů – Pomocí modulu slovník pojmů lze sestavit přehledný slovník pojmů. Administrovat lze vše – titulek, text i URL pojmu.
  • poradna – Podobně jako články lze kompletně administrovat i poradnu – slouží pro pokládání otázek odborníkovi a následné zveřejňování, které je moderované.

Administrace objednávek

Administrace objednávek je klíčová část každého internetového obchodu. ItPlace E-shop jako výchozí zobrazuje nevyřízené objednávky. S objednávkami lze hromadně provádět tyto operace:

  • přijmout je
  • exportovat objednávky do PDF
  • exportovat faktury do PDF
  • filtrovat podle způsobu dopravy a platby
  • filtrovat podle doby vytvoření objednávky
  • filtrovat podle výdejního místa
  • vyřídit objednávky

Na stránce s administrací vybrané objednávky lze objednávka kompletně administrovat:

  • změnit způsob dopravy a platby
  • změnit, přidat a odebrat položky objednávky
  • nastavit oslovení zákazníka
  • připsat (a přečíst) poznámku k zákazníkovi
  • změnit fakturační a dodací adresu
  • změnit status objednávky
  • exportovat objednávku a fakturu do PDF

Další funkce:

Statistika objednávek
Modul umožňuje zobrazovat statistiky objednávek za vybrané časové období. Záznamy jsou zobrazeny po jednotlivých dnech a jsou doplněny průměry za vybrané období. K dispozici jsou údaje o celkovém počtu objednávek, počtu objednávek, které vytvořili vracející se zákazníci, průměrný počet kusů v objednávce, průměrný denní obrat. Statistiky jsou navíc zobrazeny v grafu.
Tisk objednávek a faktur
Tisk faktur a objednávek je samozřejmostí. Náš modul umožňuje navíc jejich hromadný tisk. Tím dochází k velké časové úspoře. Faktury i objednávky lze snadno upravit podle požadavků klienta.

Administrace databáze zákazníků

Přehledná administrace zákazníků, ve které lze vyhledávat podle jména nebo telefonního čísla. V detailu zákazníka jsou, kromě základních údajů, zobrazeny všechny uskutečněné objednávky a aktuální výše kreditu.

Zákazníkům lze nastavit oslovení. Zasílané e-maily jsou díky tomu personalizované.

Slevový systém

Můžete definovat procentuální slevu pro zákazníky, kteří ve Vašem e-shopu nakupují opakovaně. Dále máte možnost nastavit maximální množstevní slevu. Její výše se počítá podle počtu kusů zboží v košíku. Aktuální cena včetně uplatněných slev je zobrazena v nákupním košíku a v celém objednávkovém procesu. Další funkce:

Slevové kupóny
V administraci lze vygenerovat slevové kupóny a následně je použít pro nákup. Kódy kupónů se generují automaticky.
Možnost zdarma přidat dárek k objednávce
V systému lze nastavit produkty, které zákazník dostane k objednávce zdarma. Jako omezující podmínky lze nastavit celkovou hodnotu produktů v nákupním košíku nebo podmínku pro existenci vybraného zboží v nákupním košíku. Lze také nastavit více různých podmínek.

Výdejní místa

Pro e-shop je možné zřídit výdejní místa, která mají svoji administraci. Mohou zde nastavovat faktické vydání zásilky zákazníkovi.

Interaktivní nákupní košík

U položek v nákupním košíku lze měnit parametry bez nutnosti odeslat celou stránku (uživatelská přívětivost). Je možno přidávat a odebírat produkty, při všech změnách se vypočítává aktuální výše množstevních slev – vše automaticky pomocí AJAXu.

Klientská sekce

Zákazník může se svým účtem provádět tyto základní operace:

  • změna kontaktních údajů
  • změna hesla
  • prohlížení detailů objednávek
  • informace o výši kreditu

Modul Heuréka

Modul Heureka.cz využívá službu Ověřeno zákazníky a automaticky zasílá e-mail nakupujícího zákazníka na Heureku.cz, která po 10 dnech zákazníka osloví pomocí e-mailu. Další částí tohoto modulu je párování odpovědí z Heureky.cz, které jsou anonymní, k objednávkám. Máte tak ještě cennější zpětnou vazbu.

Klient-server řešení

ItPlace E-shop je možno provozovat jako klient-server řešení. Na centrálním serveru, který může současně sloužit jako e-shop, běží katalog produktů, skladová evidence a doobjednávání skladu. Kolem centrálního serveru lze provozovat neomezené množství dceřinných e-shopů, které komunikují se serverem pomocí protokolu JSON. V dceřinných e-shopech je možné snadno prodávat zboží, které je vedené na serveru. Při vytvoření objednávky na dceřiném webu je zavolán server, kde se vytvoří doobjednávka a zarezervuje zboží.

Sledování cen konkurence

Možnost nastavit adresy webových stránek, ze kterých tento modul bude pravidelně stahovat ceny produktů.

Integrace se systémy přepravců

ItPlace Eshop umí exportovat informace o objednávkách do nejrozšířenějších přepravních systémů v ČR. Hlavní funkce modulu:

  • export objednávek do systému přepravce (Česká pošta, GP, PPL)
  • import dat o objednávkách ze systémů přepravce zpět do systému ItPlace Eshop

Import dat ze systémů dopravce zpět do ItPlace Eshop umožňuje například přidání odkazu pro sledování balíku online na webu přepravní služby, což výrazně zvyšuje informovanost zákazníků o zásilce a šetří výdaje za provoz zákaznické linky a vyřizování emailů s dotazy zákazníků ohledně dodání zásilky.

Integrace s účetními systémy

Samozřejmostí je export do účetních systémů v různých formátech, např. .dbf, .xml.

Párování bankovních výpisů

Modul automaticky páruje platby na bankovním účtu s objednávkami, které jako způsob platby mají vybraný bankovní převod. Po úspěšném spárování je zákazníkovi zaslán e-mail potvrzující přijetí platby.

Jak je ItPlace E-shop vytvořen?

ItPlace E-shop je naprogramován v jazyce PHP5, jako základ používá Zend Framework. Dalšími použitými technologiemi jsou MySql databáze a framework jQuery.

Pro používání ItPlace E-shop nepotřebujete žádné odborné znalosti

Dodáme Vám sice řešení na míru, ale řešení kompletně hotové – nic nemusíte dodělávat, řešit, testovat. Administraci e-shopu jsme se snažili udělat co nejjednodušší. Nebudete-li si přesto s něčím vědět rady, využijte zákaznické podpory na lince, na e-mailu…

Chcete-li předem vidět fungování e-shopu v praxi, rádi Vám e-shop osobně představíme a ukážeme všechny jeho funkce. Sjednejte si s námi schůzku na telefonu +420 606 228 350 nebo na e-mailu info@itplace.cz.

Budete-li potřebovat v e-shopu další změny v průběhu času, rádi Vám pomůžeme.

Kolik bude e-shop stát?

Základní cena ItPlace Eshop je 25 000 Kč. V této ceně jsou zahrnuty všechny výše zmíněné moduly. K ceně budou připočítány další položky podle rozsahu úprav.

Produkty